Wat doen we aan?

Doe vooral iets aan waar je jezelf fijn in voelt. Probeer bij meerdere personen de outfits op elkaar af te stemmen, dit betekend niet dat je allemaal standaard een wit shirt met een spijkerbroek aan moet. Wanneer je hier hulp bij nodig hebt, kun je contact opnemen via info@maartjegerrits.nl

Hoe krijg ik de foto’s aangeleverd?

Je krijgt de bewerkte hoge resolutie bestanden toegestuurd via WeTransfer. Met WeTransfer ontvang je een mailtje met daarin een download link om de foto’s op je computer op te slaan.

Mag ik met verschillende outfits op de foto?

Ja, het is eigenlijk altijd het beste om zeker één extra set mee te nemen. Houd er wel rekening mee dat de shoot maar een bepaalde lengte heeft. Als je te veel van kleding wilt wisselen blijft er minder tijd over om te fotograferen.

Mag ik de door jou gemaakte foto’s op social media gebruiken

Ja dat mag, graag ! Ik zou het wel heel fijn vinden als je dan mijn bedrijfsnaam noemt.

Hoe lang duurt het voordat ik de foto’s ontvang?

Bij een fotosessie ontvang je de uitgezochte foto’s vaak al binnen 14 dagen en vaak zelfs al eerder.

Fotoproducten hebben elk hun eigen levertermijn. Vraag dit zeker na voor je bestelt, zodat we kunnen bevestigen of je eventuele deadlines gehaald kunnen worden. 

Worden onze foto’s op de website geplaatst?

Ik vind het erg leuk om jullie foto’s toe te voegen aan mijn website. Mochten jullie dit liever niet willen, laat het me dan weten. 

Kan jij de foto’s ook voor ons laten afdrukken?

Je ontvangt de foto’s altijd op hoge kwaliteit en kan ze daarom zelf af laten drukken. Wil je een echt goede afdruk dan kan ik dat zeker voor je regelen. Afdrukken op dibond en canvas behoren tot de mogelijkheden.

Kan ik later ook nog foto’s nabestellen?

Jazeker, de foto’s worden bewaard in onze archieven. Neem even contact op dan activeren we de online gallerij opnieuw.

Kan ik een cadeaubon bestellen?

Natuurlijk, stuur hiervoor een mailtje naar info@maartjegerrits.nl


Facebook


Instagram