FAQ

Doe vooral iets aan waar je jezelf fijn in voelt. Probeer bij meerdere personen de outfits op elkaar af te stemmen, dit betekend niet dat je allemaal standaard een wit shirt met een spijkerbroek aan moet. Wanneer je hier hulp bij nodig hebt, kun je contact opnemen via info@maartjegerrits.nl

Je krijgt de bewerkte hoge resolute bestanden toegestuurd via WeTransfer. Met WeTransfer ontvang je een mailtje met daarin een download link om de foto’s op je computer op te slaan.

Ja, het is eigenlijk altijd het beste om zeker één extra set mee te nemen. Houd er wel rekening mee dat de shoot maar een bepaalde lengte heeft. Als je te veel van kleding wilt wisselen blijft er minder tijd over om te fotograferen.

Ja dat mag, graag ! Ik zou het wel heel fijn vinden als je dan mijn bedrijfsnaam noemt.

Bij een fotosessie ontvang je de uitgezochte foto’s vaak al binnen 14 dagen en vaak zelfs al eerder.

Fotoproducten hebben elk hun eigen levertermijn. Vraag dit zeker na voor je bestelt, zodat we kunnen bevestigen of je eventuele deadlines gehaald kunnen worden. 

Ik vind het erg leuk om jullie foto’s toe te voegen aan mijn website. Mochten jullie dit liever niet willen, laat het me dan weten. 

Je ontvangt de foto’s altijd op hoge kwaliteit en kan ze daarom zelf af laten drukken. Wil je een echt goede afdruk dan kan ik dat zeker voor je regelen. Afdrukken op dibond en canvas behoren tot de mogelijkheden.

Jazeker, de foto’s worden bewaard in onze archieven. Neem even contact op dan activeren we de online gallerij opnieuw.

Natuurlijk, stuur hiervoor een mailtje naar info@maartjegerrits.nl